Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht

U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Mia Poes 7 jaar

>

Kopje catmilk? Ga zitten, ga zitten. Mijn snoeptrommel is net gevuld, we hebben de tijd, Mama Mia zal wel voor je zorgen.
Zo, vertel eens. Hoe was jouw dag! Je ziet er moe uit, kom hier, krijg je een dikke knuffel en een kopje van me. Een kusje op je voorhoofd en neem een slokje van de catmilk, daar knapt een mens van op. Ik heb je trouwens gemist, je bleef wel erg lang weg van je werk. Heb je soms een ander?
Wil je weten hoe mijn dag was? Nou, ik heb op jou gewacht. De hele dag. Ik heb een beetje geslapen, want rondgewandeld, geskypet met mijn kinderen, want ze zijn nu toch al een tijdje uit huis. Sorry, mijn babbel staat niet stil. Zal ik je nog eens knuffelen? Das mooi he, in coronatijd mogen jullie mensen niks, wij wel!
Heb je me trouwens al gepromoot op smoelenboek, want je weet dat ik ooit aan een huisje moet geraken he. Ik hou heel veel van je, maar ik wil echt eens aan de man raken.
Je bent een lieve opvangmama, maar heb nood aan een eigen huis, een plek onder de zon. Een plek zonder andere diertjes, want ik wil de liefde van mijn leven helemaal voor mezelf hebben.
Een persoon of gezin, maakt niet uit, als ik maar kan babbelen, knuffelen en verzorgen.
Heb je trouwens al gekookt voor me? De snoeptrommel is nu leeg en mijn maagje rammelt. Ik loop wel even met je mee, is gezellig. Gaat mijn verhaal viraal? Dan wachten we samen in de keuken op een telefoontje. Spannend!
( Mia is 7 jaar en is de allerliefste van de liefsten, ben jij haar match?)

Wij zoeken voor Mia een rustig plekje waar mensen veel thuis zijn!

Kan met katten: Nee
Kan met honden: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Nee

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!

Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie

© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg