Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Twister Poes 18 jaar

>

Dag lieve, lieve, lieve Twister (nu Catootje),

Met groot verdriet en een steen op mijn maag heb ik je naar je nieuwe gezinnetje gebracht, gebracht omdat je zooooooooooo speciaal voor me bent en onze dierenarts Brecht noemde je een wonder kat. Want door een heftig auto ongeluk, stond je voorpootje op het spel (flinke operatie) en had je een zware hersenschudding. Daardoor heb ik je intens moeten verzorgen en omdat je ook nog eens zooooo`n lieve, lieve mooie poes bent heb je een hele speciale plaats in mijn hart.
Toen verraste je ons ook nog eens extra, want je was zwanger, ik zag je buikje groeien en voelde de kittens in je bewegen, samen genoten we van je zwangerschap. En ook was ik bij de bevalling "ohhh" wat was dat speciaal, 5 gezonde kittens bracht je ter wereld, wat een lekkere ukken (die inmiddels allemaal een goed thuis hebben).
Je bent nu in je nieuwe huisje, bij zo`n lief klein gezinnetje waar je super bij past en je was metheen al op je gemak, voor mij zeer fijn om te zien dat je het er mee eens bent.
Op de terug weg heb ik dan ook echt wel de nodige tranen gelaten maar het is goed zo, je ben thuis!!!!!!!!!!!!
Geniet nu van een zorgeloze toekomst, onze lieverd, Pascale zal samen met Stijn heel goed voor je zorgen (dat heeft ze me beloofd) en ik mag je altijd komen opzoeken.

Dag lieve, lieve schattebout van me, dikke kus op je bolletje, je opvang Mama Daniela.


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg