Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Patton Kater 18 jaar

>

Lees hier Patton's verhaal...

Lieve Patton,

Ik kreeg een telefoontje, kun jij een kat opvangen met bevroren pootjes, het is maar voor even, hij wordt terug uitgezet. Natuurlijk, zei ik vol goede moed, en ik ging je ophalen. Oh wat schrok ik toen ik je pootjes zag! Grote blaren die ook nog bloedden! Wat hadden we een medelijden met je! 2 maal daags baden en als het kan verbinden was het oordeel, nou daar dacht jij anders over, baden wilde nog wel maar verbinden....niet dus. We hebben het maar gelaten en het heelde vrij snel en mooi, wat een verschil toen je weer mooie pootjes had! Toen
hadden we al besloten je te gaan proberen te plaatsen en niet terug uit te zetten.
Maar toen het volgende oordeel: je viel je staartje steeds aan, die deed zo zeer! Je had een oud breukje en daardoor je hele staart kapot gebeten; die moest eraf. Er werd voor je gebeld, oh dacht ik wat fijn voor Pat, een nieuw thuis, maar helaas, nadat was verteld dat je staart eraf moest en je tanden ook nog getrokken moesten worden, haakten deze mensen af.
Na alle operaties kon je eindelijk gaan genieten, je werd een andere kat, minder geirriteerd en veel rustiger. Je liet meer met je doen, we konden je beter aaien en heel soms even optillen (dit is nog altijd niet favoriet). We kregen de eerste kittens, die vond je niet leuk, gelukkig vond je een beetje steun bij Loki, die er ook niks van moest hebben. Samen als twee stoere mannen lagen jullie de hele dag op bed. Je werd weer geirriteerder. Er werd
vaker gebeld maar altijd voor dat kleine grut, tot een ander telefoontje: 'ik heb Patton op de site gezien en wil
graag komen kijken'. Ik was helemaal blij, het ging wel erg snel: ze belde, is 's avonds gekomen en heeft je gelijk
meegenomen. Natuurlijk wilde je niet in het mandje, wat was je boos! Maar ik hoorde later dat je 's avonds in je nieuwe huisje al bij je nieuwe vrouwtje in bed bent gaan slapen, dus je hebt het snel vergeven.
Het gaat nu heel erg goed met je! Je bent lekker de enige kat in huis, dat vind je wel fijn. Je krijgt lekker eten en geniet van de aandacht. Ik heb al gehoord dat je in de gang zit te wachten tot je vrouwtje thuis komt. Geniet van
je lekkere, welverdiende kattenleventje, wees lief voor je vrouwtje.

Groetjes,
 
Elaine, Tim en Loki (die je toch wel een beetje mist)


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Ja
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Bijzonderheden: Dieetvoer wegens allergie

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg